Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim

Kód: 2668
Neohodnoceno
249 Kč
Skladem (1 ks)

Kniha je nová.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Přední představitelé moderního strategického managementu na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje šarvátky s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry. Překlad z angličtiny Irena Grusová.

Doplňkové parametry

Kategorie: ANTIKVARIÁT
VYDAVATEL: Management Press
ROK VYDÁNÍ: 2012
POČET STRAN: 240

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: