Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim
Kód: 2668Detailní popis produktu
Přední představitelé moderního strategického managementu na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje šarvátky s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry. Překlad z angličtiny Irena Grusová.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | ANTIKVARIÁT |
|---|---|
| VYDAVATEL: | Management Press |
| ROK VYDÁNÍ: | 2012 |
| POČET STRAN: | 240 |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
